lördag 2 november 2013

Spökhelg

I dag klär vissa ut sej för att skrämmas, själv behöver jag bara säja: JAG HAR CANCER. Då skräms jag mer än dom flesta. Märker hur vissa har svårt att förhålla sej till budskapet. Men vafan det är ju jag som ska sprättas upp som en fisk, ta cellgift och allt som det innebär att hänga kvar i jordelivet. Om det är möjligt förstås.
I dag blev det en promenad med min kära Margareta, kändes OK. Men sen blev det en gubbvila och en wiskey framför brasan. Orken är inte som den borde.
Vi kokade kronärtskocka och av den blev det en utsökt soppa när Margareta var klar. I kväll blir det Älgkalops, undrar hur det ser ut sen jag kört det i mixern??? Är grymt sugen på kött men det funkar inte att äta som det är. Ostkrokar däremot går bra, så nu blir det mellis på krokar och öl.

Nej nu går jag över till grannarna och skräms. Kör min egen CANCER eller ÖL.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar