tisdag 26 november 2013

Dag 18 på den sista resan.

Tillbaka på rummet efter insättning av stent. Nu håller den där jävla spiralfjädern på att räta ut sej konstant i matstrupen. Känns som en jävla brottnings match mellan stenten och tumören om utrymmet i min matstrupe. Margareta min älskade var nästan hemma när jag ringde efter uppvaket, hon åkte hem och bytte om sen kom hon och gav lite tröst och kärlek. Gud vad jag älskar henne. Nu har hon åkt hem till katterna och jag ropar på mera morfin. Den här natten blir intressant.
Nu har jag lyx shoppat en MacBook PRO på nätet. Sista gången i livet jag kan unna mej en dyr leksak. Nu ska jag ta morfin och drömma om min nya leksak. 

1 kommentar:

  1. Macbook Pro, riktigt fin hårdvara, du gör helt rätt i att unna dig själv den. Skrotar du den som Mange köpte åt dig eller säljer du den?

    SvaraRadera