fredag 15 november 2013

Dag sju på den sista resan.

I går kväll lyckades jag bättre med morfin intaget, sovit smärt fritt i natt. Men en massa galna drömmar och då menar jag roligt galna. Pratade visst en massa rappakalja i sömnen enligt Margareta. Kul var det i alla fall. Så fort jag klev ur sängen fick jag en attans huvudvärk, tog ett par alvedon så nu ska väl det ordna sej.
I går ramlade det in kallelse till onkologen, på måndag ska jag dit, Falun i dag för att lämna lite blod inför besöket på måndag.
Sen får jag besök av en gammal arbetskamrat tillika fiskekompis, vi har inte haft kontakt på många år så det ska bli riktigt kul. Min dotter med barnbarn dyker upp under eftermiddagen sen kommer min son efter jobbet. Jag ska förbereda en lammstek till kvällsmat åt dom som kan äta, själv får jag nöja mej med lukten.
Vid tre fyra snåret dyker en spekulant på skoter och släp upp för att titta och kanske köpa båda delarna.
En fullspäckad dag med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar