tisdag 10 december 2013

HEMMA!

Vilken känsla att skrota runt i sitt eget hem, nästan så jag glömmer bort hur illa ställt det är.
Hemma var det jul pyntat och fint, Margareta och barnen har fixat allt i min smak.
Paliativa var på besök, givande samtal. Nästa gång kommer dom på Fredag.
Jag är befriad från närings dropp, skönt att slippa alla slangar. Har varit uppkopplad i stort sett dryga 2 veckor fram till i dag.
Brasan sprakar maten smakar, nu suger jag i mej av dagens välmående och ser med tillförsikt fram mot morgondagen.

2 kommentarer:

  1. Glad för din skull att du fått kommit hem. Önskar dig fina dagar hemma med din familj nära.
    \ Anders Persson

    SvaraRadera
  2. Kul att höra Eilert! Har följt dig sedan Pekka (gamla montagechefen) berättade om den här bloggen och din sjukdom. Är säkert inte ensam från montaget att göra detta, är övertygad om att de liksom jag tänker på dig flera gånger om dagen. Hoppas att du nu får fira en fin jul i lugn och ro med familjen.
    /Fredrik Bergkvist

    SvaraRadera