lördag 14 december 2013

Dagarna går och än hänger jag med.

Malin åkte hem för att ägna lite tid till sitt eget liv i dag, bra det behöver hon och David.
Min systerdotter med man kom med fikabröd för en stunds samvaro.
Magnus åkte hem till Gävle för att fira sin födelsedag i morgon.
Så nu är vi själva i huset Margareta och jag. På måndag kommer Malin och Leja tillbaka. På tisdag kommer paliativa på besök för lite provtagningar. Torsdag är det dags för familje möte med paliativa, Margareta jag och barn med respektive. Jag vet inte syftet men det kommer säkert nått bra ut av det.
Det jobbigaste just nu är att veta att man mår skapligt när man går och lägger sej, men inte en jävla aning om hur jag mår när jag vaknar. Sen har kroppen fått svårt att göra sej av med vätskan, sväller här och där på dom mest obehagliga ställen.

1 kommentar:

  1. Stay strong!! Lilla Leia hälsar till morfar.. Hon har varit pajas här ikväll, helt underbar unge/ önskar er en trevlig kväll. /Helena

    SvaraRadera